Affärsplansarbetet är slutfört

Förra helgen skickade jag in min affärsplan. För er som inte vet vad en affärsplan är så är det en beskrivning/planering över hur företaget kommer att styras och varför man startar företaget. Där står även vad som kommer att hända varje månad och hur mycket pengar man beräknar att tjäna.

Eftersom jag är UF-företagare behöver inte lika många delar tas med i affärsplanen som om jag vore en riktig företagare, men det är ändå en hel del som ska skrivas.

Jag kan även avslöja att jag anmält mig till en tävling ”bästa affärsplan” som UF-företagare kan vara med i och vinna pris. Så nu håller vi tummarna för att jag kammar hem priset. ;)

 

En bild från när jag ägnade flera timmar till att skriva på affärsplanen. Så här såg det ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback