Äntligen smäller det!

Imorgon är det skolans projektmässa därefter bilresa under natten till Umeå för att på torsdagen och fredagen stå på UF-mässa på Nolia. Det är lite blandade känslor kring detta.

Det känns jätteroligt, spännande och trevligt att prova på det här som jag har längtat till ända sedan jag startade mitt företag.

Samtidigt så känner jag mig stressad över allt som ska göras. Allt är ju så klart inte riktigt klar ännu...

Dock känns det också lite tråkigt och ledsamt, jag menar det är ju det här som jag har sett fram emot hela tiden och snart tar det slut. Efter dessa mässor blir det nämligen dax att avveckla allt som jag har startat och skapat, Bling UF.

Nu känner jag mig riktigt sömning men måste packa och plugga lite innan sängdax.

Sedan säger jag, God natt!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag tittade förbi på mässan och du hade gjort fina örhängen av fimolera, glömde att fråga om de var lackade på något vis eller om de ser ut så när de är färdiga! Skulle nog ha köpt ett par macarons! =)

Elenor, också en pysslare!

2012-03-23 @ 23:30:29
URL: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback