UF lov?

Nu har jag sportlov, men jag kanske ska kalla det för UF lov?

Det är nämligen så att jag försöker bli 100% redo inför UF-mässan redan nu, så att jag inte behöver stressa ihjäl mig nästa vecka då jag bör bli klar med allt.

Här kommer en liten lista på allt som ska göras.

- Packa
- Pyssla
- Stryka alla tyger till min monter
- Inventera mitt lager
- Förbereda mig inför intervjuer till tävlingar
- Förbereda min företagspresentation

Detta är bara lite av allt som jag måste göra innan mässan, så ni kanske förstår att jag har fullt upp just nu.

Dock ska jag försöka titta in här lite nu och då. Men nu vet ni vad jag håller på med :)

Ha ett bra sportlov allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback