UF bloggen!

Den här bloggen driver jag, Linnea Järkstig.
Här kommer jag att skriva om hur det är att vara med i Ung företagsamhet och lite om vad jag gör. Hur det går med företaget osv. Jag kommer då alltså att driva ett företag som både säljer smycken som är tillverkade av mig men också inköpta smycken. Vår ambition är ett varierande och billigt sortiment för att kunden ska få så mycket valmöjlighet som möjligt.

Förväntningar jag själv har på detta, UF som alltså kompenserar mitt projektarbete, är att jag vill utvecklas. Jag vill prova på något nytt, lära mig att ta tag i saker på egen hand men också har jag förväntningar på att det här kommer att bli jätteroligt!

Här kommer jag att skriva om företaget, hur det är att vara med i Ung företagsamhet, vilka problem jag stöter på och allt annat som kan vara kul att veta. Jag hoppas att ni tittar in lite nu och då. Och jag ska försöka vara så aktiv som det bara går!


Det här är alltså jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback