Möte med överraskning!



Dagen har spenderats i Lycksele på UF-möte. Där fick vi information om den regionala mässan som kommer att vara i Umeå 22-23 mars. Vi fick också veta tips och regler angående montern, hur man gör en bra monter och hur man agerar som en proffesionell försäljare.

Det var väldigt intressant och jag tycker att vi fick mycket bra tips som jag definitivt ska tänka på. :)

Dessutom avslöjade det att jag är en av de som är med och tävlar i tävlingen "bästa affärsplan". Vilket betyder att affärsplanen jag skrev är tillräckligt bra för att vara en av de nominerade som kan vinna. Jag är sjukt glad och stolt över mig själv, nu får vi hoppas att det går hela vägen fram så att jag kanske tar hem första priset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback