Bästa UF-företag :)


Här är när jag just fått reda på att jag vunnit. Helt amazing! (Bild tagen av Lotten)

UF-mässan har varit helt otrolig. Jag fick träffa jättetrevliga människor, prova på någonting nytt och vinna fantastiska utmärkelser. Klart det bästa jag någonsing gjort! :)

1:a pris Bästa affärsplan
1:a pris Bästa UF-företag

Är de priser som jag vunnit och det känns helt ofattbart. Så många UF-företag och duktiga företagare men jag utmärkte mig. Jag förstår fortfarade inte :)

Tack så jätte mycket för alla gratulationer! :)

Kommentarer
Postat av: Ellis

Grattis så mycket! =)

Jag beställer gärna ett par macarons örhängen!

Ska klicka på länken ovan! =)

Mvh Elenor

2012-03-24 @ 22:50:22
URL: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback